espnnews

Friday, September 17, 2010

UCL Gameweek 1

Group E
Bayern vs. Roma 2-0
CFR Cluj vs. Basel 2-1

Group F
Marseille vs. Spartak Moscow 0-1
Zilina vs. Chelsea 1-4

Group G
Real Madrid vs. Ajax Amsterdam 2-0
AC Milan vs. Auxerre 2-0

Group H
Arsenal vs. Braga 6-0
Shakhtar Donetsk vs. Partizan 1-0

berikut adalah siri keputusan champions league mlm smalam, 15 september 2010. bayern memulakan CL dengan kemenangan ke atas pesaing terdekat AS roma 2-0, dan ia sudah pasti satu perkara yg melegakan. real madrid dan ac milan yg diletakkan dalam satu kumpulan berjaya mengutip mata penuh perlawanan pertama ini untuk membuka harapan ke pusingan kedua nanti. kedua-duanya menang 2-0 ke atas pasukan pelawat.
ibrahimovic show his talents dengan score both goals menentang auxerre. namun kemenangan ini terpaksa dibayar dgn harga yg mahal oleh milan apabila star merekea, ambrosisni dan pato disahkan mengalami kecederaan ketika perlawanan tersebut, dan kemungkinan besar tidak dapat diturunkan menentang real madrid 19 Oktober di Bernabeu nanti.


kelab dari england pula menebus kekecewaan man utd dan spurs pada malam sebelumnya dengan kemenangan bergaya. 10 goals dari kelab england membuktikan keupayaan mereka tidak boleh dipandang sepi. anelka 2 goals untuk chelsea, dan fabregas dan vela untuk arsenal; 2 gol. yang menarik perhatian aku mlm tesebut adalah persembahan yang menarik oleh fabregas yg score 2 bijik. lg pon dia mmg superb kan, apa nak heran. itu pon spain boleh smpan dia duk bench kan, maybe spain ni banyak talent kat tengah. utk attacking je xavi dgn iniesta da penoh, so tgg la fabregas nak main sokmo, pas xavi retire ke, haha. lg pon muda lagi kan.


ok guys, review da abes. big clubs sume menang, takde ape nak dikecewakan mlm ni. boleh tdo dengan lena...zzzzzzzz

No comments:

Post a Comment