espnnews

Wednesday, September 15, 2010

champion league bermula!

mlm permulaan yang kurang menarik dari team england yang hanya sekadar seri dengan lawan masing2.  spurs yg berbangga sbb dpt main champions league stelah skian lama gagal mnghasilkan magic untuk kmenangan pertama. man utd pula meneruskan kebebalan mereka di hdapan gol, seri tanpa jaringan di old trafford. 10 changes dlm squad memeningkan lg percaturan yg ada. rooney dan ferdinand mnjadi tmpuan apabila kmbali dlm skuad mlm td. smalling pula buat debut champion league, dan boleh kata permainan yang baik buat seorang debutant. dan yang paling sedeh skali apabila antonio valencia mengalami patah kaki yang serius dan mungkin boleh melupakan season ini buat seketika. kes ni lebeh kurang eduardo (arsenal), alan smith (man utd), djibril cisse (liverpool) dan lain-lain lagi.

waaa, patah kaki lol
david villa dan messi meneruskan gandingan yg baik buat barca apabila mereka berjaya membelasah panathinaikos 5-1, mmg best! rugi xtgk game ni, xpe la, tgk review pon ok gak. messi 2 gol, manakala yg lain dijaringkan oleh villa, pedro dan dani alves. valencia pon boleh tahan, satu grup dgn man utd ni, 4-0 away win yang membanggakan ke atas bursaspor, kelab dari Turki. 

yahoo! kepala ko mmg sedap nk kena hantuk ni
benitez tros memasukkan badi liverpool ke dalam skuad inter milan dgn seri 2-2 dengan twente. jaringan sneijder dan eto'o berjaya menyelamatkan maruah majikannya itu. so, keputusan lain korang boleh tengok kat  bawah ye. besok ade lagi game, boleh la tdo lmbt lg, skian!

Group A
FC Twente 2-2 FC Internazionale Milano
SV Werder Bremen 2-2 Tottenham Hotspur FC

Group B
Olympique Lyonnais 1-0 FC Schalke 04
SL Benfica 2-0 Hapoel Tel-Aviv FC

Group C
Manchester United FC 0-0 Rangers FC
Bursaspor 0-0 Valencia CF

Group D
FC Barcelona 5-1 Panathinaikos FC
FC København 1-0 FC Rubin Kazan

No comments:

Post a Comment