espnnews

Wednesday, September 29, 2010

EPL Gameweek 6


Minggu yang penuh dengan drama dan kekecewaan. Buat mereka yang ader team dekat any fantasyfootball competition, mesti tengah tension melihat big players mereka tak perform untuk minggu ni. Termasuklah aku skali, haha. Kelab yang sering dapat jolokan big four gagal mendapat kemenangan. Dengan tercicirnya mata bagi setiap mereka, tak ada yang perlu dibanggakan lagi. Peningkatan setiap kelab di epl memang dah dijangkakan.

Man utd skali lg mnecewakan! Tension aku tgk full match game tu. Aku da bajet nak kena kutuk kat opis, haha. Tapi kira fair la team diorang pon xbetol gak, haha. Rooney dan giggs injured pulak. Naseb bek hero tua aku owen dapat equalize gol petrov tu. Kalo tidak malu gak la aku dbuatnya dgn kawan, hehe.

yahoo..lama da tak gol liga!!
 kekalahan arsenal dan chelsea pula terubat seketika dengan serinya liverpool dan man utd pd mlm itu. arsenal tumpas 2-3 pada west brom manakala chelsea kalah akhirnya pada man city 0-1. liverpool pulak semakin tidak menentu, mencari tiga mata yang sangat berharga buat menghidupkan peluang untuk mencabar kedudukan teratas. 

wigan, west ham dan everton terus menghuni tangga terbawah. west ham dapat kemenangan pertama minggu ini dengan kemenangan ke atas tottenham hotspur 1-0. fulham pula, pakar seri melebarkan ke-seri-an mereka dengan keputusan 0-0 dengan everton.

pape pon, man utd dan fulham saje yang masih dengan unbeaten season ni. kita tengok results mgg depan lak k!

No comments:

Post a Comment